یادته" منتشر شد . . .
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
یادته" منتشر شد . . .
دسته بندی : تک آهنگ,,
  • بازدید : (1040)
آلبوم «یادته» با صدای دو چهرهٔ شناخته شدهٔ عرصهٔ آموزش کشور و با همکاری چهره‌های صاحب نام موسیقی پاپ منتشر شد و در نخستین روزهای انتشار با استقبال قابل توجه مخاطبین مواجه گردید. «شهاب اناری» مدرس زبان انگلیسی و مؤلف پرفروش‌ترین کتاب آموزشی زبان در کشور و «ایمان سرورپور» مشاور آموزشی و برنامه ریزی مراکز بر‌تر آموزشی تهران و پژوهشگر اجتماعی شبکه ایرانیان، خوانندگان این آلبوم هستند.

یادته

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

 



شهاب اناری در خصوص حضور این دو چهره در عرصهٔ موسیقی به خبرنگار موسیقی ما گفت: «هرچند ما تا به حال حضور رسمی در بازار موسیقی نداشته‌ایم، اما چندان با آن بیگانه نیستیم و بیش از ۱۳ سال سابقهٔ فعالیت موسیقایی داریم. هر دوی ما در دوران تحصیل به صورت جدی در گروه‌های دانشجویی موسیقی عضویت داشته‌ایم و من تجربهٔ آهنگسازی و رهبری ارکس‌تر در آن دوران را داشته‌ام. ایمان سرورپور نیز سالهاست که گیتار می‌نوازد و هم چنین ترانه سرایی می‌کند و کتاب شعر او نیز منتشر شده است.»

اناری همچنین اضافه کرد: «یک سال کامل به صورت شبانه روزی درگیر تولید این آلبوم بوده‌ایم. برای ارائهٔ اثری حرفه‌ای به سراغ چهره‌های توانمند عرصهٔ موسیقی که با سلایق ما همخوانی داشته باشند رفتیم و تلاش نمودیم تا قطعات آلبوم متنوع باشند».

شهاب اناری، انوشیروان تقوی و امیر علی زمانیان، ملودی‌های آلبوم «یادته» را ساخته‌اند و کوشان حداد، شهاب اکبری، انوشیروان تقوی و امید حجت آن‌ها را تنظیم نموده‌اند. بیشتر ترانه‌ها سرودهٔ شهاب اناری و ایمان سرورپور هستند و مریم اسدی و زهرا کلاته نیز هر کدام یک ترانه در آلبوم دارند.

 «یادته» فضای متنوعی دارد. در این آلبوم یک قطعهٔ انگلیسی با نام «ایران» نیز گنجانده شده است. با توجه به تنوع قطعات و همچنین حضور چهره‌های صاحب نام، پیش بینی می‌شود این آلبوم به خوبی مورد توجه قرار گیرد و این دو چهرهٔ محبوب جوانان، در موسیقی نیز با موفقیت مواجه شوند.
 


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: